پرتوی از قرآن

پرتوی از قرآن

قرآن نور است و ما تاریکی و در پرتو نور قرآن می توانیم خوش باشیم.
پرتوی از قرآن

پرتوی از قرآن

قرآن نور است و ما تاریکی و در پرتو نور قرآن می توانیم خوش باشیم.

جبر و اختیار (۵)

بسم الله الرحمن الرحیم 

ولا تدع من دون الله ما لا ینفعک ولا یضرک فان فعلت فانک اذا من الظالمین (یونس ۱۰۶) 

 

دین وقتی منحرف شود تبدیل به شرک می گردد و بحث ما شرک عملی است.  

ما هر روز و هر ساعت مرتکب شرک خفی و یا پنهان می شویم و باید مرتب توبه کنیم 

 

خداوند بارها می فرماید غیر من را نخوانید و نترسید زیرا نه می توانند به شما سودی برسانند و نه ضرری !! حتی پیامبر هم اذعان می کند که من نه تنها به شما بلکه بخودم هم نمی توانم سود و زیان برسانم. 

 

پس تکلیف بهشت و جهنم چه می شود؟؟ 

انسان ها دو گروه می شوند یا قبول دارند خداوند همه کاره است و جبار مطلق است و لذا در طی زندگی دائما رو به تضرع و دعا می آورند و از او می خواهند و از او می ترسند . ارباب یکی است  

اما یک گروه دیگر غیر خدا را موثر می بینند و لذا هم از آنها طلب می کنند و هم می ترسند. 

 

چگونه در دنیا زندگی کنیم که هم باید از غیر خدا طلب کرد و هم ترسید؟؟؟؟ 

انسان موحد در ابتدا سراغ خدا می رود و دعا اولین اقدام اوست و بعد همه چیز را وسیله می بیند و از وسیله ها استفاده می کند ولی نگاه و ترس و امید او به سمت خداست . زیرا خداوند می تواند هرکاری بکند هر چند بر خلاف قواعد ظاهری باشد آتش سرد بشود و آب ، آتش بگیرد . 

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://tahrimsazan.persianblog

دوست عزیز سلام. من یه وبلاگ برای معرفی کالاهای صهیونیستی درست کردم. اما برای اثرگذاری بیشتر مطالب نیاز به همراهی و کمک دوستانی است که باور دارند ما میتوانیم تحریم کنیم. لطفا با لینک این وبلاگ به نام«!!!تحریم کنید!!!» در این راه همقدم شوید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد